Citymap Haarlem

Citymap van kunstinkaart.nl

Afgelopen weekend kreeg ik te horen dat ik een citymap van kunstinkaart.nl had gewonnen. Daar was ik zó blij mee! Ik had al verschillende citymaps op Instagram voorbij zien komen en was er echt verliefd op geworden. Ik zou zeggen: kijk en oordeel zelf!

De stad waar ik graag een citymap van wilde winnen was Haarlem. Dit is mijn geboorteplaats en ik kom hier enorm vaak. Zelf woon ik (nog) niet in Haarlem, maar wel in de omgeving. In de afgelopen jaren ging ik dan ook altijd naar Haarlem om te lunchen, naar de bioscoop te gaan, uit te gaan, enz. En dat doe ik nog steeds! Je snapt dat ik dus veel mooie herinneringen aan deze stad heb. Ik hoop dan ook om ooit in Haarlem te gaan wonen.

Citymap kunstinkaart.nl

Gisteren werd de citymap bezorgd. Wauw! In het echt is de citymap nóg mooier. Ik koos voor de kleuren zwart-wit, maar je kunt een citymap van elke plaats in allerlei kleuren bestellen. Ik had een citymap gewonnen in het formaat B2: 50 x 70 cm t.w.v. €39,95. Aangezien ik nog geen fotolijst van dit formaat had, ben ik die middag gelijk naar Kwantum gereden om er één te halen.

Ik ben echt enorm blij dat ik deze poster gewonnen heb! Wil je nou ook zo’n mooie citymap? Kijk dan even op hun website, want ze hebben verschillende steden in allerlei kleuren.

Een gedachte over “Citymap van kunstinkaart.nl

Plaats een reactie