Combinatie licht en donker in de winter

Als je mij op Instagram volgt, is het je waarschijnlijk wel opgevallen dat ik zowel donkere als lichte foto’s plaats. Ik ben gek op mooie witte, heldere foto’s, maar ook donkere kleuren spreken mij erg aan. Zeker in de winter vind ik de combinatie van licht en donker erg fijn.

Licht
Van lichte interieurs word ik heel blij. Vandaar dat ik op Instagram ook vooral accounts volg met lichte interieurs. Als ik écht zou moeten kiezen tussen een licht of donker interieur, zou ik toch voor een licht interieur gaan. Maar dat zal je waarschijnlijk wel al opgevallen zijn als je me op Instagram volgt, gezien de verhoudingen licht-donker. Hieronder een aantal foto’s van mijn lichte interieur.

Shelfie cameraShelfie kerstShelfie zwart wit groen

Donker
Toch vind ik het ook een beetje saai als alles wit is. Daarom heb ik één muur in mijn kamer een aantal jaar geleden antraciet geverfd en ik ben er nog steeds heel blij mee. Vooral in de winter vind ik dat een donkere kleur wat meer sfeer kan geven.

KerstboompjeKerst onder stolp

Ik vind dat licht en donker heel goed met elkaar te combineren zijn en dat je dus niet per se voor één van de twee hoeft te kiezen. En mocht je het zat zijn, verf je er gewoon overheen. ;) Mocht je meer foto’s van mijn interieur willen zien, volg mij dan op Instagram: nmd_home.

2 gedachtes over “Combinatie licht en donker in de winter

Plaats een reactie