Kerst onder een stolp

DIY: Kerst onder een stolp

Een super makkelijke DIY die ik al een aantal keer op Instagram heb laten zien, maar nog niet gedeeld heb op mijn blog. Ik heb drie stolpen (oeps?) en weet nooit zo goed wat ik eronder moet zetten. Met de kerst in aankomst besloot ik om van één van mijn stolpen een kerstgevoel te geven.

Afgelopen weekend liep ik door een tuincentrum om alvast wat kerstinspiratie op te doen. Natuurlijk zag ik alweer veel te snel allerlei leuke dingen die ik gelijk mee moest nemen. Zoals twee grote zakken met allerlei mini kerstboompjes. Ook nam ik nepsneeuw en kleine dennenappeltjes mee. Thuis had ik nog een boomstamschijf liggen die ik in een lokaal winkeltje in Haarlem had gekocht. Zet alles onder de stolp et voilà:

Kerststolp

Aangezien ik dus een beetje te veel kerstboompjes had ingeslagen, heb ik met de overige kerstboompjes heb ik een bos gemaakt op één van mijn plankjes.

Kerstbos

De eerste kerstdecoratie staat dus al. Ik vind het in ieder geval een super leuk effect geven! Hopelijk heb ik jullie hier ook een beetje mee geïnspireerd! :)

Een gedachte over “DIY: Kerst onder een stolp

Plaats een reactie